A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Іванівської сільської ради

Відбувся практичний семінар на тему: «Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури – як один із напрямів моделювання сучасного ефективного уроку»

Дата: 16.01.2023 12:41
Кількість переглядів: 218

Інтерактивне навчання – така організація навчального процесу, за якої неможлива неучасть у процесі пізнання: або кожен учень має конкретне завдання, за виконання якого він повинен публічно відзвітуватися, або від його діяльності залежить якість виконання поставленого перед групою завдання.

12 січня 2023 року у гімназії с. Слобідка консультантом комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Іванівської сільської ради Оленою Омельчук та вчителем української мови та літератури ліцею с. Пиків Таїсією Марчук проведено практичне семінар професійної спільноти вчителів української мови та літератури по темі: «Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури – як один із напрямів моделювання сучасного ефективного уроку».

Вчителі з`ясували, що інтерактивні методи – це посилена педагогічна взаємодія учасників педагогічного процесу, інструментами і провідними ознаками якої є полілог, діалог, мисленнєва діяльність, смислотворчість, міжсуб’єктні відносини, сво­бода вибору, створення ситуації успіху, позитивність і оптимістичність оцінювання, рефлексія тощо.

Під час практичної частини вчителі працювали у групах, працювали з такими формами роботи як «креативне конструювання», «юний фольклорист», «камінь спотикання», «коректор», «кодовий диктант», «двійники», «пісенний диктант» тощо.

Слід зазначити важливість використання інтерактивної моделі навчально-виховного процесу, яка передбачає використання інтерактивних технологій для різних форм організації навчання в 5 класі НУШ.

Вчитель української мови та літератури Таїсія Марчук наголосила, що у  5 класі вивчення кожної теми рекомендовано розпочинати з цілевизначення, що сприяє активізації внутрішніх мотиваційних резервів і рефлексії школярів, що у процесі навчання слід підтримувати самостійність школярів, заохочувати їх розмежовувати, порівнювати й оцінювати  власну та чужу позицію, формувати систему ставлень.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень